Zondag - Reisverslag uit Ermelo, Nederland van Groevenbeek 2018 - WaarBenJij.nu Zondag - Reisverslag uit Ermelo, Nederland van Groevenbeek 2018 - WaarBenJij.nu

Zondag

Door: Ilse, Vera, Dilara, Souhaila, Ilana

Blijf op de hoogte en volg Groevenbeek

27 Mei 2018 | Nederland, Ermelo

Om half 9 begon de dagopening en dat deden Laura en Josephine. We hebben lekker gegeten en moesten ons klaarmaken om te vertrekken naar de kloof. Op weg naar de kloof kwamen de schapen op de weg waardoor we er niet meer langs konden, gelukkig gingen de schapen aan de kant. Het ritje naar de kloof duurde een uur. Het is bijna ons einde geworden, maar gelukkig hebben we de wandeling overleeft. Op weg naar het hotel kregen we een uur de tijd om uit te rusten, douchen, chillen, en om op te frissen. Na dat we dat hebben gedaan gingen we naar de kerk. Ze gaven een preek en zongen liedjes in het Roemeens. Na 2,5 geluisterd te hebben gingen we terug naar het hotel om onze tas en portemonnee te pakken voor de Lidl. Daar hebben we lekker allemaal inkopen gedaan. We hebben heerlijk avond gegeten en nu is het tijd om te chillen. Het was een leuke dag.

Kleine toevoeging van de docenten: de kerkdienst duurde ruim 1,5 uur, maar voelde voor sommige leerlingen duidelijk langer :) En het wandelen bij de Turda kloof was een mooie uitdaging met een prachtig uitzicht. Wat een bikkels, die meiden!

• 28 Mei 2018 - 15:59

Linda School:

Wat leuk om jullie te volgen! Wat een toppers zijn jullie! Veel plezier met elkaar gewenst!

• 28 Mei 2018 - 16:13

Roelie:

Wat een prachtig verhaal. En ja 2,5 uur kerk is ook best veel.
    Het horloge van de docenten is vast kapot, hihi

• 28 Mei 2018 - 18:29

Hans:

Leuk, om julliie verhalen te lezen!
    Ik zie op de foto’s alleen maar meiden... zijn de jongens uit het vliegtuig gevallen of wilden jullie gewoon een leuke week in Roemenië hebben?