De reisdag - Reisverslag uit Ermelo, Nederland van Groevenbeek 2018 - WaarBenJij.nu De reisdag - Reisverslag uit Ermelo, Nederland van Groevenbeek 2018 - WaarBenJij.nu

De reisdag

Door: Jennifer, Roos v. L., Amber P., Josephine, Mirthe

Blijf op de hoogte en volg Groevenbeek

26 Mei 2018 | Nederland, Ermelo

EINDELIJK de grote dag,
Om kwart voor twee verzamelde we op Eindhoven in de hal, na veel uitgezwaaid te hebben zijn we de lange rij door de douane en de paspoortcontrole gegaan. Om half vijf konden we eindelijk het vliegtuig in, met veel spanning zaten we daar te wachten tot we de lucht in gingen, natuurlijk waren de gillende keukenmeiden weer lekker bezig. Eenmaal in de lucht mochten we bij onze buddies zitten. Iedereen was lekker weer zijn ding aan het doen. Na twee uur en 20 minuten zijn we veilig geland en begon iedereen te klappen. Het vliegtuig uit gingen we met een bus naar het vliegveld waar we weer een paspoortcontrole hadden. Daarna was er weer een bus die ons naar ons hotel bracht. Eenmaal bij het hotel kregen we onze kamerindeling en gingen we die even bekijken. Rond half tien gingen we avond eten. We aten een soort aardappel-ei-puree met een stuk varkensvlees. Toen was de dag alweer voorbij en gingen we slapen.

Kleine toevoeging van de docenten: we hebben heel af en toe WiFi, maar meestal niet. Voor sommigen een mooie uitdaging...

• 26 Mei 2018 - 21:19

Renée Hiemstra:

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen, dames!
    Goede nacht allemaal!

• 27 Mei 2018 - 04:28

Karin Verkerk:

gezellig week met elkaar!

• 27 Mei 2018 - 12:25

Geke Koetsier:

Leuk om te lezen!
    De eerste spanning is eraf

• 27 Mei 2018 - 14:40

Hendri Pieper:

Geniet van deze fantastische ervaring. We wachten met spanning op het volgende verslag met daarbij foto's!