De dag ervoor... - Reisverslag uit Ermelo, Nederland van Groevenbeek 2018 - WaarBenJij.nu De dag ervoor... - Reisverslag uit Ermelo, Nederland van Groevenbeek 2018 - WaarBenJij.nu

De dag ervoor...

Door: Jennifer Elskamp

Blijf op de hoogte en volg Groevenbeek

25 Mei 2018 | Nederland, Ermelo

Zin en stress wisselen elkaar flink af bij de meeste meiden.
Lopend door de school, kom ik er een heel aantal tegen.
“Mevrouw, ik heb zoveel zin!” “Mevrouw, ik vind het vliegen zo eng. Mag ik naast u zitten in het vliegtuig.”
Nog 1 nachtje slapen, de koffer inpakken, beslissen wat wel en niet mee gaat, nog wat laatste inkopen doen en dan zien we elkaar op het vliegveld.
Vanmiddag koop ik van het overige geld nog wat spullen voor de kinderen uit Floresti, zodat we morgen een mooie koffer vol mee kunnen nemen.
Het is bijna over!

  • 25 Mei 2018 - 12:21

    Roelie:

    Een goede reis allemaal.
    Ik ga jullie volgen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Groevenbeek

We gaan met 25 leerlingen en 3 begeleiders naar Floresti in Roemenië. Op deze site kun je onze belevenissen volgen.

Actief sinds 17 April 2018
Verslag gelezen: 424
Totaal aantal bezoekers 6552

Voorgaande reizen:

17 April 2018 - 31 December 2018

Mijn eerste reis

26 Mei 2018 - 31 Mei 2018

Kampweek Roemenië

Landen bezocht: